תפריט ארוחות בוקר

אם בא לכם ארוחת בוקר באיירפורט סיטי, אצלנו באייר קפה תוכלו למצוא כל מה שרק תרצו. ארוחות בוקר מפנקות במגוון סוגים שמתאימות לכולם! אנו מזמינים אתכם לעיין בתפריט ארוחות הבוקר שלנו.

ארוחת בוקר באיירפורט סיטי זה רק אייר קפה!

תפריטים נוספים

לקוחות מספרים

4.5/5
Ilia Klempert
קרא עוד
יום שישי, 9 בבוקר, אווירה רגועה, אין לחץ, אין בלאגן, נהננו מאוד. מוסיקה טובה ברקע, שירות מהיר של מלצריות, מנות גדולות והכל טעים. לדעתי הם השתפרו מהשנים הקודמות. ממליץ.
מיכל דקל
קרא עוד
חגגנו לאמא שלי יום הולדת 70 אצלכם במסעדה, רצינו לומר תודה ענקית לעינת מנהלת האירועים ומנהל המסעדה ולכל הצוות המדהים. הצוות היה קשוב לכל מה שביקשנו, האוכל הוגש בשפע בלי הפסקה והיה טעים מאוד. המלצרים היו אדיבים ונעימים. תענוג של אירוע. אין ספק שנחזור שוב
Alon Asher
קרא עוד
יש חניה באזור, אבל קצת קשה למצוא בשעות הצהריים… השירות היה אחלה והכניסו אותנו מהר, האוכל הגיע מהר והיה טעים.
Jonathan
קרא עוד
חגגנו יומולדת לאימא באירוע סגור בחדר הפרטי לכ-30 איש. האוכל היה בשפע, מכל הלב וטעים מאוד. השירות היה נהדר וסבלני, עם חיוך 🤗 כדאי לארגן מערכת שמע טובה יותר למטרת הקרנה של מצגות/סרטונים במערכת המדיה שיש שם.
Moriya Pollack
קרא עוד
נהננו מאוד באירוע משפחתי בחדר האירועים של המסעדה. אוכל טעים, בשפע, שירות מעולה והכי חשוב אווירה טובה היתה גם התחשבות מהממת לסועדת רגישה לחלב, אלופים!
Adi Suissa
קרא עוד
ישבנו בשישי לארוחת בוקר . זאת לא הפעם הראשונה שלנו וכל פעם נהנים לחזור. ארוחת הבוקר טעימה מאוד, היחס של המלצרית היה אדיב ומהיר והמקום נעים מאוד. מומלץ בחום.
Haim Moshe
קרא עוד
מקום מקסים. לא מבין את הביקורות. באמת. שירות מקסים. אוכל טרי וטעים. הגענו לבוקר והזמנו בנדיקט שהגיע מושלם. מוזיקה רגועה ואווירה נהדרת.
הקודם
הבא

ביום שישי 25.10 פתוחים